Izreden uspeh prvič organiziranega dogodka TECES: SYeNERGY – več kot 100 udeležencev, pronicljivi govorci, navdihujoče okolje

17.02.2020

V sredo, 12. februarja 2020, je bil v čudovitem srednjeveškem ambientu Dominikanskega samostana na Ptuju uspešno izpeljan prvi letni dogodek TECES: SYeNERGY, na katerem so vrhunski govorniki iz globalno delujočih podjetij predstavljali tehnološke in družbene trende, z njimi povezane poslovne modele ter trajnostne in kadrovske izzive, s katerimi se soočajo. Rdeča nit dogodka sta bila povezovanje in ustvarjanje sinergij med podjetji, izobraževalnimi ustanovami, državo in drugimi deležniki.

Dogodku je prisostvovalo več kot 100 udeležencev, med njimi več kot 40% vodstvenih kadrov. Pozdravili so nas tudi Kurenti ali Koranti, tradicionalni in mistični pustni liki, ki so v prečudovit samostanski ambient prinesli pridih mesta Ptuj in bližnjih vasi kot pustnega in karnevalskega centra Slovenije.

Dogodek TECES: SYeNERGY je bil namenjen razpravi o tehnoloških in družbenih trendih, novih poslovnih modelih in z njimi povezanimi trajnostnimi in kadrovskimi izzivi.

Izzive prihodnosti lahko učinkoviteje naslavljamo z ustvarjanjem sinergij med podjetji, izobraževalnimi ustanovami, državo in drugimi deležniki. Podpora povezovanju, ustvarjanje dolgoročnih partnerstev in sinergij na področju energetsko učinkovitih rešitev in rabe energije pa je primarno poslanstvo TECES‑a. Največ sinergij lahko ustvarimo s povezovanjem komplementarnih partnerjev iz različnih panog, sektorjev in verig vrednost, zato so podporne aktivnosti partnerstev TECES in SRIP Pametne stavbe in dom z lesno verigo ter podobnih še toliko pomembnejše.

Cilj dogodka TECES: SYeNERGY je bilo druženje in mreženje članov TECES-a, članov SRIP Pametne stavbe in dom z lesno verigo in predstavnikov drugih deležnikov ob zagotovitvi odličnih predavanj ter podlage za razpravo. Dogodek TECES: SYeNERGY je bil letos organiziran prvič, glede na pozitivne odzive udeležencev pa bo postal tradicionalen.

Zahvala gre vsekakor tudi odličnim govorcem:

  • Matiju Petrinu, članu uprave BSH Hišni aparati d.o.o. iz Nazarij, ki je predstavil potrebo prehoda mednarodne družbe BSH kot vodilnega ponudnika gospodinjskih naprav, z več kot 61.000 zaposlenimi, v ponudnika digitalnih storitev za kupce njihovih aparatov, v tako imenovano »Hardware+ podjetje«, in sicer z reorganizacijo podjetja, načina dela in produktov.
  • Mateji Lavrič, direktorici KOLEKTOR Ventures d.o.o., ki je predstavila izkušnje slovenskega proizvajalca elektroindustrije iz Idrije, z več kot 5.000 zaposlenimi, pri uvajanju odprtega inoviranja in novih oblik povezovanja z deležniki, od uvedbe korporativnega VC sklada (Venture Capital), industrijskega pospeševalnika KOLEKTOR LABS do vzpostavitve KOLEKTOR DIGITAL za ponudbo rešitev za pametne tovarne ob podpori domenskih znanj podjetja..
  • Mihu Bobiču, podpredsedniku razvoja poslovanja in portfelja izdelkov District energy division iz DANFOSS Trata, d.o.o., dela mednarodnega koncerna DANFOSS z več kot 22.000 zaposlenimi, ki je predstavil digitalno transformacijo podjetja na področju daljinskega ogrevanja, strategijo iskanja odgovora, kdo bodo kupci njihovih rešitev v prihodnosti, potrebo po iskanju najboljših storitev za svoje kupce. Rezultat te transformacije pa so poleg že obstoječih  komponent za daljinsko ogrevanje nova ponudba orodij in celovitih rešitev za optimizacijo omrežij daljinskega ogrevanja.
  • Mojci Markizeti, vodji trajnostnega razvoja pri Iskraemeco d.d. iz Kranja, podjetju, ki se ukvarja z rešitvami in storitvami pametnega merjenja. Iskraemeco ima danes več kot 1.500 zaposlenih in je v lastništvu egiptovskega podjetja Elsewedy Electric z več kot 12.000 zaposlenimi. Mojca je opozorila na izzive in rizike, ki jih za podjetja prinašajo klimatske spremembe, ter nujo po iskanju rešitev za zmanjšanje CO2 odtisa, tako v procesih v podjetju kot nabavnih verigah in novih poslovnih modelih.
  • Marti Kelvišar, direktorici iz slovenskega podjetja ADRIA DOM d.o.o., ki je v sproščenem pogovoru z moderatorjem dogodka, dr. Alešem Ugovškom, predstavila izzive in aktivnosti podjetja na področju razvoja kadrov.

Nasvidenje februarja 2021.

Utrinki iz dogodka

Organizatorji in partnerji dogodka


Organizator dogodka

synergy organizator TECES

s podporo

synergy organizator SRIP

 

Srebrni partner dogodka

synergy sponzor mojedelocom       synergy sponzor mojedelocom

Partnerji dogodka

adria logo    marles logo

 

synergy sponzor ptujska klet


logo MGRT glava deljena slo synergy sponzor INTEREG
Aktivnosti sofinancirata Republika Slovenija in EU iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.


 

Načrtovani dogodki

Trenutno ne prirejamo dogodkov.

Objave


Posnetek zaslona 2024 03 22 102928
Aktivnosti sofinancirata Republika Slovenija - Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije ter EU iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 
Na spletni strani SRIP PSiDL uporabljamo piškotke z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje ter za uporabniške nastavitve strani. Prosim sprejmite piškotke.